BODY WEIGHT XXL2

Trening

Vrsta treninga na kojem se izvode vježbe pomoću težine vlastitog tijela. Mogu se koristiti razni rekviziti (steper, pilates lopta, trx), ali bez vanjskog opterećenja bucicama ili utezima.

Dovođenje tijela u fit formu ne mora biti komplicirano. Jednostavne vježbe s vlastitom tjelesnom težinom mogu biti odličan izbor za postizanje rezultata u snazi, fleksibilnosti i ukupnom zdravlju.
Bilo da je vaš primarni cilj gubitak težine ili čak dobitak težine, imajte na umu da vježbe s vlastitom tjelesnom težinom imaju prednosti koje su daleko veće od samo poboljšanja vašeg izgleda.

Vježbe s vlastitom tjelesnom težinom izrazito su djelotvorne.
Mnogi ljudi misle kako ne možete izgraditi snagu i mišiće samo pomoću vlastite tjelesne težine, ali to baš i nije točno. Trening vlastitom tjelesnom težinom je savršena kombinacija snage i treninga izdržljivosti. Kratki odmori između vježbi zadržavaju visoku brzinu otkucaja srca, čineći ovaj trening super za sagorijevanje kalorija. I bez obzira na trenutačnu razinu fizičke spremnosti, ovaj trening uvijek je izazov.

Vježbe s vlastitom tjelesnom težinom su funkcionalne
Funkcionalni trening uključuje pokrete tijela slične onima koje se izvode tijekom svakodnevnog života. Takve vježbe mogu nam pomoći da poboljšamo našu sposobnost obavljanja svakodnevnih zadataka i spriječimo ozljede. Uobičajene vježbe s vlastitom tjelesnom težinom su marinci, čučnjevi ili sklekovi. Budući da postoje brojne varijacije ovih vježbi, trening vam nikada neće postati dosadan.

Nije potrebna oprema
Ne trebate nikakve dodatne rekvizite kako biste odradili trening. Sve što trebate je svoju tjelesnu težinu. Iako su vježbe kratke, također su vrlo intenzivne, što znači da su više nego dovoljne da pozitivno transformiraju vaše tijelo.

Poboljšana ravnoteža
Jeste li ikad pokušali raditi čučnjeve s jednim nogom ili skočili? Nije tako lako zadržati ravnotežu, zar ne? Uključivanjem ovih vježbi u svoju redovitu rutinu možete poboljšati ravnotežu i istodobno raditi na stabilnosti jezgre tijela.

Brže sagorijevanje kalorija
S obzirom na to da nije potrebna opreme za vježbanje, prijelaz iz jedne vježbe na drugu traje vrlo malo vremena. To također znači da se trening tjelesne težine u osnovi može trenirati u intervalima, izmjenjujući visoke intenzivne vježbe kao što su marinci ili jumping jack s aktivnostima niskog intenziteta kao što su sklekovi ili iskorak, što je vrlo važno sa sagorijevanje kalorija, čak i satima nakon treninga.

Prednosti
  • Kombinacija kardio i treninga snage
  • Ubrzano trošenje kalorija
  • Jačanje jezgre tijela
  • Povćava fleksibilnost
  • Poboljšava stabilnost tijela
Pridruži se

Galerija

Raspored treninga

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
17.00 - 18.00 BODY WEIGHT XXL217.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00 BODY WEIGHT XXL219.00 - 20.00
Click on the class name to get additional info

Ponedjeljak

Četvrtak

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
17.00 - 18.00 BODY WEIGHT XXL217.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00 BODY WEIGHT XXL219.00 - 20.00
Click on the class name to get additional info

Ponedjeljak

Četvrtak

Slični treninzi