FAT BURNING

Trening

Fat burning je aerobni trening namijenjen i početnicima i naprednim vježbačima koji se sastoji od kombinacija dinamičnih vježbi i koreografija koje je lako pratiti.

Trening je osmišljen tako da se u njega mogu uključiti svi, bez obzira na dob, spol i razinu fizičke spremnosti. Program obuhvaća i kombinira gotovo sve aerobic programe na step klupici ili bez step klupice uz korištenje bučica i drugih rekvizita. Najjednostavnije rečeno, riječ aerobic znači „s kisikom“.

Aerobni trening je svaki onaj koji ima sposobnost podizanja brzine otkucaja srca do željenog srčanog ritma te održavanja te razine najmanje 20 minuta. Cilj je postići aerobni režim rada srca koji se kreće od 60-80% od maksimalne frekvencije srca pojedinca. Frekvencija srca je individualna, te ovisi od osobe do osobe. Formula za određivanje frekvencije srca je: 220 – godine starosti = maksimalna frekvencija srca. Nakon toga, maksimalnu frekvenciju srca potrebno je pomnožiti sa 60 ili 80% kako bismo dobili donju i gornju granicu frekvencije otkucaja srca. Kako bi se iskoristili maksimalni benefiti aerobnog načina vježbanja, važno je da svaki pojedinac zna granice u kojima se treba kretati frekvencija njegova srca. Naše srce se adaptira na opterećenje, na taj način jača se srce i s vremenom smanjuje stopu otkucaja srca te poboljšava cirkulaciju.

Fat burning – što se događa u tijelu?

Naše tijelo nakon 20 minuta aerobnog treninga počinje koristiti uskladištenu masnoću kao gorivo i počinje topiti suvišne kilograme. Ovisno o razini fizičke spremnosti, za početnike se preporučuje postepeno povećanje vremena trajanja treninga – s 20-ak minuta, svaki puta koju minutu duže, sve dok se ne postigne optimalno trajanje treninga od 45 do 60 minuta.

Fat burning program poboljšava opću tjelesnu kondiciju, idealan je za redukciju potkožnog masnog tkiva i učvršćivanje tijela. Poboljšava rad srčanožilnog i dišnog sustava, utječe na razvoj snage i izdržljivosti.
Vježbe s rekvizitima ili bez rekvizita na step klupici nešto su dinamičniji oblik vježbanja, omogućuju nam jači intenzitet vježbanja čime je i sam učinak na oblikovanje tijela jači. Ovakva vrsta aerobnog treninga idealna je za rekreativce i osobe koje se žele vratiti u formu nakon duže pauze.

Prednosti
  • Prikladan za sve dobne skupine i razine fizičke spremnosti.
  • Kombinira gotovo sve aerobic programe
  • Redukcira potkožno masno tkivo
  • Učvršćuje tijelo
  • Poboljšava rad srčanožilnog i dišnog sustava
Pridruži se

Galerija

Raspored

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
19.00 - 20.00 FAT BURNING19.00 - 20.00
Dvorana 1
FAT BURNING19.00 - 20.00
Dvorana 1
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Utorak

Četvrtak

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
19.00 - 20.00 FAT BURNING19.00 - 20.00
Dvorana 1
FAT BURNING19.00 - 20.00
Dvorana 1
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Utorak

Četvrtak

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
17.00 - 18.00 FAT BURNING XXL217.00 - 18.00
18.00 - 19.00 FAT BURNING XXL218.00 - 19.00FAT BURNING XXL218.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Utorak

Srijeda

Nedjelja

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
17.00 - 18.00 FAT BURNING XXL217.00 - 18.00
18.00 - 19.00 FAT BURNING XXL218.00 - 19.00FAT BURNING XXL218.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Utorak

Srijeda

Nedjelja

Slični treninzi