FULL DANCE WORKOUT

Trening

Nije bitno kako vježbate, dokle god vježbate! Svatko je jedinstven i svatko ima svoj stil. Dizanje teških utega i trčanje na traci nisu svima omiljeni način vježbanja. Ako je ples vaša strast, ovaj trening je odličan izbor.

Full Dance Workout se sastoji od plesnog zagrijavanja i isplesavanja različitih plesnih stilova uz glazbenu podlogu latino, mtv, hip hop, jazz ritmova.
Naglasak je na dobroj zabavi i visoko aerobnoj aktivnosti uz elemente pokreta snage i fleksibilnosti.

Ovaj trening, osim što je dobar način vježbanja i mršavljenja, izuzetno je zdrav zbog svojih plesnih elemenata. Može povećati snagu vašeg mozga, poboljšati vašu perspektivu, proširiti vaš krug prijatelja i zaštititi vaše najvažnije organe… čak i ako nemate ritma.

Ako ste se ikad zapitali zašto automatski počinjete udarati nogama ili se na drugi način kretati u ritmu kada po drugi put čujete neku pjesmu, postoji odgovor. Istraživanja pokazuju kako je to instinktivni odgovor našeg tijela na glazbu, automatski sinkroniziramo vlastite pokrete s glazbom. Instinktivni odgovor našeg tijela započinje u našem mozgu, gdje glazbene vibracije potiču sklopove koji nas “tjeraju” na pokret. Ti isti sklopovi isprepliću se s komunikacijskim i memorijskim sklopovima našeg mozga zbog čega pjesme mogu izazvati i emocionalne reakcije.
Čak su i primitivne kulture koristile ritmičke pokrete kako bi se izrazile, a dokazano je i kako ptice i pčele koriste ples kao sredstvo komunikacije.

Prednosti Full dance workout treninga

Općenito svi plesno-orijentirani fitness treninzi poboljšavaju kardiovaskularnu izdržljivost. Različitim stilovima plesa možete utjecati na različite skupine mišića. Plesnim fitness treningom naglašava se jezgra tijela i donji mišići, dok neke vrste plesnog fitnessa naglašavaju prsa, ramena i ruke.
Sve u svemu, svaka vrsta plesa će tonirati vaše cijelo tijelo, smanjiti višak kilograma, poboljšati kardiovaskularnu izdržljivost i povećati fleksibilnost, ravnotežu i koordinaciju.

Full dance workout program pogodan je za sve dobne skupine, bez obzira na razinu fizičke spremnosti.

Prednosti
  • Poboljšava fleksibilnost
  • Smanjuje rizik od kardiovaskularnih  bolesti
  • Povećava razinu energije
  • Poboljšava memoriju
  • Sagorijeva kalorije
Pridruži se

Galerija

Raspored

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Click on the class name to get additional info
PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Click on the class name to get additional info
PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
19.00 - 20.00 FULL DANCE WORKOUT XXL219.00 - 20.00FULL DANCE WORKOUT XXL219.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Click on the class name to get additional info

Utorak

Četvrtak

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
19.00 - 20.00 FULL DANCE WORKOUT XXL219.00 - 20.00FULL DANCE WORKOUT XXL219.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Click on the class name to get additional info

Utorak

Četvrtak

Slični treninzi