KRUŽNI TRENING

Trening

Kružni trening sastoji se od stanica koje se izvode jedna za drugom uz kombinaciju vježbi za gornji i donji dio tijela koje sačinjavaju jedan krug.

Svako radno mjesto pokriva drugu mišićnu skupinu i ovisno o grupi i koncepciji treninga krugovi se ponavljaju tri do četiri puta. Vježbe se izvode jedna za drugom, a odmor između krugova traje 2-5 min. Kreće se sa zagrijavanjem i završava istezanjem.

Brze izmjene i brzo izvođenje vježbi u kružnom treningu na tijelo djeluju iznenađujuće, jer se izvođenjem razlikuju od uobičajenih vježbi dizanja utega u teretani ili na satovima aerobica.  Zasigurno je jedan od najboljih načina da se za relativno kratko vrijeme postignu osjetni rezultati. Ovaj oblik treninga praktično je primjenjiv i prilagodljiv svim našim zahtjevima, a njime utječemo na razvoj snage, izdržljivosti, agilnosti, brzine, eksplozivnosti, razvoj specifičnih vještina i na gubitak kilograma.

Dva su osnovna tipa treninga: horizontalni i vertikalni trening. U horizontalnom kružnom treningu svi se setovi jedne vježbe izvode prije nego se prijeđe na sljedeću vježbu, a u vertikalnom treningu izvodi se po jedan set od svake vrste vježbe prije ponovnog vraćanja na istu vježbu drugi put.

Kružni trening za maksimalne rezultate

Nitko nema vremena provoditi sate dnevno u teretani, osim ako nije fitness trener. Zbog toga je ovaj oblik treninga savršen omjer vremena provedenog u teretani i rezultata. Vježbe u kružnom treningu raspoređene su kako bi vrijeme treniranja usmjerilo na vježbanje cijelog tijela jednakim intenzitetom.

Kružni trening je vrsta treninga u intervalima. Trening intervala je sjajan način povećanja sposobnosti tijela da sagorijeva kalorije čak i u stanju mirovanja. Pri vježbanju u intervalima otkucaji srca rastu, nakon čega se smanjuju te opet povećavaju. Niti u jednom krugu treninga brzina otkucaja srca ne vraća se u fazu odmora. Na taj način povećava se količina potrošnje kisika i povećava se broj kalorija koje sagorijevaju tijekom cijelog dana. Grupe vježbi koje se izvode usmjerene su ka uključivanju svake velike skupine mišića u tijelu zbog čega se postižu željeni rezultati u kratkom vremenu.

Prednosti
  • Osjetni rezultati u kratkom vremenu
  • Utječe na razvoj snage, izdržljivosti, brzine
  • Povećava eksplozivnost
  • Intervalni trening
  • Uključuje velike skupine mišića
Pridruži se

Galerija

Raspored

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
18.00 - 19.00 KRUŽNI TRENING18.00 - 19.00
Dvorana 1
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00 KRUŽNI TRENING20.00 - 21.00
Dvorana 1
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Srijeda

Subota

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
18.00 - 19.00 KRUŽNI TRENING18.00 - 19.00
Dvorana 1
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00 KRUŽNI TRENING20.00 - 21.00
Dvorana 1
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Srijeda

Subota

Slični treninzi