Trening

Visoko intenzivni funkcionalni trening koji ima višestruk utjecaj na motoričke i funkcionalne sposobnosti.

PULS trening je konstantno varirajući i snažno utječe na opću transformaciju organizma, kako funkcionalno tako i morfološki. Intenzivni funkcionalni trening podiže aerobne sposobnosti, snagu te ima značajan utjecaj na smanjenje potkožnog masnog tkiva.

Trening visokog intenziteta podrazumijeva vježbanje u kojem se izmjenjuju niski do umjereni intervali vježbanja s intervalima visokog intenziteta. Takvim načinom sagorijeva se više kalorija i ubrzava metabolizam.
Visokim intenzitetom PULS treninga postiže se optimalan razvoj mišića. Uz trening visokog intenziteta potrebno je uvesti pravilnu ishranu i odmor, kako uslijed konstantnog visokog intenziteta ne bi došlo do pretreniranosti.

Funkcionalni trening zapravo nije ništa novo u svijetu vrhunskog sporta i sportske rekreacije.
Funkcionalni trening svoje korijene ima u rehabilitaciji. Fizikalni i profesionalni terapeuti i kiropraktičari često koriste ovakav pristup vježbanja u radu s poremećajima kretanja.
Pomaže povećati snagu, stabilnost i mobilnost koja je svakome potrebna za napredovanje u širokom spektru svakodnevnih aktivnosti i sportu. Korištenjem osnovnih funkcija kretanja kao što su guranje, povlačenje, čučanje, nošenje i rotirajući pokreti, funkcionalni trening pospješuje zdravlje i olakšava svakodnevno izvođenje ovih pokreta. Kao takav, svaki oblik funkcionalnog treninga je sinergija između različitih komponenti kondicije ( fizičke i neuromuskularne) i mišićnih skupina i zglobova uključenih u aktivnosti kretanja ili napor treninga.

S obzirom na to da je svaki trening koji nema negativan utjecaj na organizam zapravo funkcionalan, funkcionalni trening je kombinacija svih treninga. Bez obzira radi li se o treningu za razvoj snage, bilo kojem treningu aerobike, kružnom ili intervalnom treningu, treningu brzine ili treningu mobilnosti i istezanja, ako je utjecaj treninga pozitivan – trening je funkcionalan.

PULS je funkcionalni trening koji ima jasno definirani cilj tj. trening koji utječe na razvoj određenih psihofizičkih obilježja.
Primjenom različitih vježbi s ili bez opterećenja, s ili bez rekvizita, izmjenom intenziteta vježbanja, planski i ciljano utječemo na unapređenje zdravlja, razvoj sposobnosti, osobina i sportskih znanja pojedinaca.

Prednosti
  • Funkcionalna i morfološka transformacija organizma
  • Poboljšava aerobne sposobnosti
  • Povećava snagu, stabilnost i mobilnost
  • Ubrzava metabolizam
  • Utječe na smanjenje potkožnog masnog tkiva.
Pridruži se

Galerija

Raspored

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija
PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Slični treninzi