VINYASA YOGA

Trening

Vinyasa yoga je stil yoge koji karakterizira povezivanje položaja tijela tako da se možete kretati od jedne poze do druge, neprimjetno, uz pomoć daha. Često se naziva i Vinyasa Flow Yoga.

Pojam Vinyasa potječe od riječi “nyasa”, što znači “na mjesto” i “vi”, što znači “na poseban način”. Položaji yoge (asane) isprepleteni su dubokim disanjem (ujjaji) i jedinstvenim slijedom prijelaznih pokreta (vinyasa). U Vinyasa yogi objedinjuje se fizički i duhovni aspekt vježbanja.

Fraza “Vinyasa Flow” česta je kada se govori o ovoj vrsti yoge. Vinyasa Flow odnosi se na način na koji vas taj stil pomiče od asane do asane, povezujući svaku pozu s udisajem i izdahom. Iako “Vinyasa Flow” može zvučati lagano i opuštajuće, ovaj stil yoge može ozbiljno pomaknuti vaše fizičke granice.

Vinyasa yoga usredotočuje se na pronalaženje relaksacije i izdržljivosti unutar strogih sekvenci pokreta. Vinyasa ima mnogo zajedničkog s Ashtanga i Iyengae yogom, koje također povezuju kontinuirani slijed kroz dah, ali razlika je u tome što je Vinyasa yoga puno fleksibilnija. Uključuje komponente kao što su Pozdrav Suncu, ujjayi pranayama, bandhe i drishti (pogled), ali ne postoji standardizirani redoslijed asana sekvenci, tako da svaki instruktor ima slobodu svaki trening organizirati drugačije.

Treninzima Vinyasa Yoge tijelo s vremenom postaje lakše, gipkije i elastičnije, a srce i um otvoreniji. Prilikom vježbanja stvara se neprekidan “tok” asana (fluidnost; naglašeni su elementi vode i vjetra), koji dovodi do duboke koncentracije i smirivanja misli, zbog čega neki ovu vrstu yoge nazivaju “meditacijom u pokretu”.

Zanimljivost Vinyasa Yoge upravo je u njezinoj raznolikosti. Iako se Vinyasa stil razvio iz temelja Ashtanga Yoge, ne postoji nikakvo pravilo ili određena sekvenca položaja koje se treba pridržavati. Upravo zbog toga, Vinyasa Yoga ostavlja puno prostora za kreativnost i prilagodbu treninga stupnju i spremnosti svakog polaznika. Jedina stvar koja uvijek ostaje nepromijenjena je povezivanje pokreta s dahom, što je i osnova Vinyasa Yoge.

Prednosti
  • Smanjuje razinu umora
  • Smanjuje stres, anksioznost i depresiju
  • Pozitivno utječe na smjanjene migrene
  • Povećava snagu mišića i fleksibilnost
  • Pročišćava tijelo kroz pojačano znojenje
Pridruži se

Galerija

Raspored treninga

PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija
PONEDJELJAK UTORAK SRIJEDA ČETVRTAK PETAK SUBOTA NEDJELJA
00.00 - 01.00
01.00 - 02.00
02.00 - 03.00
03.00 - 04.00
04.00 - 05.00
05.00 - 06.00
06.00 - 07.00
07.00 - 08.00
08.00 - 09.00
09.00 - 10.00
10.00 - 11.00
11.00 - 12.00
12.00 - 13.00
13.00 - 14.00
14.00 - 15.00
15.00 - 16.00
16.00 - 17.00
17.00 - 18.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
21.00 - 22.00
22.00 - 23.00
23.00 - 00.00
Kliknite na program za više informacija

Slični treninzi